Στρατηγική συνεργασία Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και ΕΜΠ: Το KOS 2026 φέρνει την παγκόσμια εμπειρία της κυκλικής οικονομίας στα νησιά μας

Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το ΤΕΕ και
το Δήμο Κω, διοργανώνει το Διεθνές Συνέδριο “ΚΟS 2026 13 th International Conference on
Sustainable Solid Waste Management” ( https://kos2026.uest.gr ). Το συνέδριο θα διεξαχθεί στο
Ξενοδοχείο Kipriotis Panorama από 24 – 28 Ιουνίου 2026 με την παρουσία πλήθους
διακεκριμένων ομιλητών από την Ευρώπη και διεθνώς και πέραν των 900 συνέδρων.

Το Συνέδριο αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων δώδεκα συνεδρίων ATHENS2012
( http://uest.ntua.gr/athens2012 ), ATHENS2014 ( http://www.athens2014.biowaste.gr ), TINOS2015
( http://www.tinos2015.uest.gr ) CYPRUS2016 ( www.cyprus2016.uest.gr ), ATHENS2017
( www.athens2017.uest.gr ), NAXOS2018 ( www.naxos2018.uest.gr ), HERAKLION2019
( www.heraklion2019.uest.gr ), THESSALONIKI2021 ( www.thessaloniki2021.uest.gr ),  CORFU 2022
( https://corfu2022.uest.gr ), CHANIA 2023 ( https://chania2023.uest.gr ), RHODES 2024
( https://rhodes2024.uest.gr ) & CYPRUS 2025 ( https://cyprus2025.uest.gr ).

Σκοπός του συνεδρίουείναι να εστιάσει στα θέματα βιώσιμης διαχείρισης αποβλήτων με έμφαση στην ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικών πρακτικών και σύγχρονων τεχνολογιών. Επιπλέον, το συνέδριο δίνει τη δυνατότητα συνάντησης εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημόσιων και ιδιωτικών
φορέων, μελών του ακαδημαϊκού και ερευνητικού χώρου σε διεθνές επίπεδο που ασχολούνται με
το αντικείμενο, ώστε να προταθούν και να αναδειχθούν δυνατότητες και ευκαιρίες για την
ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας και εξοικονόμησης πόρων.

Στο συνέδριο προβλέπεται η οργάνωση ειδικής συνεδρίας αποκλειστικά για εκπροσώπους της
Τοπικής Αυτοδιοίκησης που θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση των προκλήσεων για την ορθή
διαχείριση των Αστικών Στερεών Αποβλήτων σε επίπεδο περιφερειών και δήμων με την παρουσία
του Γενικού Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων και εκπροσώπων των ΦΟΔΣΑ της
χώρας την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026.

Πριν το συνέδριο στις 22 και 23 Ιουνίου το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο οργανώνει δυο summer
schools, ένα για την ανάλυση κύκλου ζωής στη διαχείριση αποβλήτων και ένα για την διαχείριση
αποβλήτων και την κυκλική οικονομία.

Μετά το κλείσιμο του συνεδρίου την Παρασκευή αργά το απόγευμα, θα ακολουθήσει επίσκεψη
στην πόλη της Κω, το Σάββατο 27 Ιουνίου (Ιπποκράτειο Ίδρυμα, Ασκληπιείο, κτλ), ενώ την Κυριακή
28 Ιουνίου θα γίνει επίσκεψη στη Νίσυρο.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στηρίζει διαχρονικά πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιώσιμη
ανάπτυξη, την προστασία του περιβάλλοντος και την καινοτομία, αναγνωρίζοντας ότι η
αποτελεσματική διαχείριση των αποβλήτων αποτελεί βασική προϋπόθεση για το μέλλον των
νησιών μας.

Η φιλοξενία ενός διεθνούς συνεδρίου υψηλού κύρους, όπως το KOS 2026, ενισχύει
τον ρόλο της Περιφέρειας ως σημείου αναφοράς για την ανταλλαγή γνώσης, την προώθηση
σύγχρονων πρακτικών κυκλικής οικονομίας και την ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ της
επιστημονικής κοινότητας, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών φορέων.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου:

Home

Γραφείο Τύπου

Στρατηγική συνεργασία Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και ΕΜΠ: Το KOS 2026 φέρνει την παγκόσμια εμπειρία της κυκλικής οικονομίας στα νησιά μας